آغاز ثبت‌نام در موسسه آموزش عالی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه

۱۳ شهریور ۱۴۰۳ | ۰۹:۵۳ کد : ۷۵۱۹۱ تاپ خبر اخبار معاونت آموزشی
سرپرست موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه از آغاز ثبت نام پذیرش بدون کنکور در این موسسه خبر داد و افزود: ثبت نام از فردا ۱۴ شهریور در ۱۸ کد رشته مقطع کارشناسی پیوسته گروه‌های فنی و مهندسی ،زبان و علوم انسانی انجام می‌گیرد.
آغاز ثبت‌نام در موسسه آموزش عالی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه

 به گزارش روابط عمومی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکتر فاطمه شاهرضایی با اشاره به شروع ثبت نام در موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی کرمانشاه از14 شهریورماه گفت: علاقمندان برای ثبت نام در این موسسه تا 18 شهریور ماه فرصت دارند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام در این موسسه  بدون کنکور تنها بر اساس سوابق تحصیلی انجام می گیرد.

شاهرضایی با اشاره به امکان ثبت نام در 18 رشته کارشناسی پیوسته این موسسه، گفت: این رشته ها مهندسی برق، مهندسی خط و سازه های ریلی، مهندسی شهرسازی، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی مکانیک، مهندسی کامپیوتر ،مهندسی نقشه برداری، جغرافیا، مترجمی زبان انگلیسی، مدیریت صنعتی و مدیریت کسب و کار، آموزش زبان انگلیسی ، حقوق، حسابداری، علوم و مهندسی باغبانی( گیاهان دارویی) می‌باشد.


وی ادامه داد:دریافت گواهینامه مدیریت کیفیت به عنوان اولین مرکز آموزش عالی در سطح کشور و کسب عنوان موسسه برتر منطقه از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری از افتخارات این موسسه می‌باشد.

سرپرست موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی کرمانشاه در ادامه با اشاره به مزیت های بسیار این موسسه نسبت به سایر موسسات آموزشی گفت: موسسه آموزش عالی در بستر سازمان جهاد دانشگاهی شکل گرفته و فعالیت می کند، بنابراین ظرفیت های بسیار خوبی مانند معاونت آموزش و کارآفرینی سازمان و نیز پارک علم و فناوری کرمانشاه را در کنار خود دارد.

وی افزود: وجود این ظرفیت ها موجب شده تا بتوانیم یک مسیر کامل دانشگاه تا اشتغال و کارآفرینی را در موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی رقم بزنیم.

این مسئول با اشاره به همجواری موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی با پارک علم و فناوری کرمانشاه گفت: تنها دانشگاهی هستیم که همجوار پارک علم و فناوری کرمانشاه فعالیت می کند و همین امر موجب شده خروجی دانشجویان توانمند ما ورودی استارتاپ های دانشجویی در برج فناوری کرمانشاه باشند.

وی افزود: دانشجویان توانمند با تشکیل استارتاپ ها می توانند در نهایت به عنوان یک واحد فناور در پارک علم و فناوری مشغول کار و فعالیت شوند.

شاهرضایی گفت: این روند نشان میدهد که در موسسه آموزش عالی سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه به خوبی مسیر دانشگاه تا بازار کار و اشتغال فرام شده است.


( ۱۲ )

نظر شما :