۲۱ فعالیت شاخص جهاددانشگاهی کرمانشاه در حوزه فرهنگ اربعینی

۲۵ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۲ کد : ۷۶۶۷۹ اخبار معاونت فرهنگی
رییس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با اشاره به مجموعه فعالیت های فرهنگی این سازمان در سال جاری، گفت: امسال ۲۱ فعالیت شاخص را در حوزه فرهنگ اربعینی را در دستور کار قرار داده ایم.
۲۱ فعالیت شاخص جهاددانشگاهی کرمانشاه در حوزه فرهنگ اربعینی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه دکتر مسلم حدیدی در آیین اختتامیه سوگواره «محرم محرم» با اشاره به اقدامات شاخص جهاددانشگاهی در حوزه فرهنگی اربعینی، گفت: امسال بیش از 21 فعالیت شاخص در این زمینه داشته ایم که شامل نشت‌های فرهنگی، مسابقات فرهنگی و ... با موضوعات اربعین بوده است.
 
وی افزود: در کنار این فعالیت ها دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا زیرمجموعه جهاددانشگاهی استان هم بطور ویژه اخبار اربعین را پوشش دادند. وی افزود: این اقدامات موجب تقویت هرچه بیشتر فرهنگ و آیین اربعین در جامعه می شود و قطعا استمرار چنین فعالیت هایی را در برنامه داریم.
 
حدیدی به راه اندازی موکب جهاددانشگاهی در اربعین امسال اشاره و تصریح کرد: امسال توفیق یافتیم هم در سطح شهر کرمانشاه و هم در مرز خسروی در موکب جهاددانشگاهی میزبان زوار اربعین باشیم.
 
وی به سوگواره ملی «محرم محرم» اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه فضای شبکه‌ای در جهاددانشگاهی شکل گرفته است و موجب شده یک سلسله برنامه‌ها و نشست‌ها در این مجموعه با همت معاونت امور مجلس جهاددانشگاهی در دستور کار قرار گیرد.
 
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه افزود: سوگواره محرم محرم از جمله این فعالیت‌های مشترک است که به همت هشت سازمان و واحد جهاددانشگاهی در سراسر کشور برگزار شد و آیین اختتامیه این سوگواره هم بطور همزمان در دو استان کرمانشاه و لرستان در دستور کار قرار گرفت.
 
وی افزود: این سوگواره به موضوعات متنوعی پرداخته است و امروز در مراسم اختتامیه آن از برترین‌های این رویداد ملی تقدیر می‌شود.

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه


نظر شما :