با معرفی برگزیدگان؛

سوگواره «مَحرم مُحرم» در کرمانشاه به کار خود پایان داد

۲۴ مهر ۱۴۰۳ | ۲۳:۳۹ کد : ۷۶۶۳۸ تاپ خبر اخبار معاونت فرهنگی
آیین اختتامیه بخش پوستر سیزدهمین سوگواره منطقه‌ای «مَحرم مُحرم» به همت سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.
سوگواره «مَحرم مُحرم» در کرمانشاه به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه مهدی سوری معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه در این مراسم در تشریح روند برگزاری این سوگواره، با اشاره به اعلام فراخوان آن در تیرماه امسال، گفت: در برگزاری این رویداد منطقه‌ای استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، خوزستان، مرکزی و کردستان مشارکت داشتند.

سوری به بخش‌های مختلف این سوگواره اشاره کرد و افزود: این رویداد شامل بخش‌های خبر، علمی، پادکست، پوستر، تایپوگرافی، داستان کوتاه، دلنوشته و شعر بومی است که سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزاری بخش پوستر آن را برعهده داشت.

وی با اشاره به ارسال 27 اثراز هفت استان به دبیرخانه این سوگواره در بخش پوستر گفت: داوری این آثار توسط اساتید برجسته و متخصص حوزه پوستر از جمله دکتر «افشین آزادی» مدرس دانشگاه، دکترای رسانه و طراح پوستر، «علیرضا الهی» مدرس دانشگاه و کارشناسی ارشد گرافیک و «محسن حیدری» کارشناسی ارشد گرافیک و طراح حرفه‌ای پوستر انجام گرفت.

علیرضا دودمان تیپی رییس دانشگاه صنعتی کرمانشاه نیز در این مراسم با تقدیر از مجموعه جهاددانشگاهی به سبب اجرای رخداد‌های فرهنگی تأثیرگذار در استان کرمانشاه، گفت: سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه اجرای برنامه‌های فرهنگی تأثیرگذاری را آغاز کرده که منشأ اثر هستند.

وی افزود: برگزاری سوگواره‌هایی از این دست موجب می‌شود تا فرهنگ حسینی در میان نسل جوان و جامعه دانشگاهی ترویج یابد. در ادامه این مراسم نشان خادمی موکب با عنوان «نشان ارادت» به فعالان در موکب سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه اهدا شد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از داوران، «عاطفه بیاجیان» از استان همدان به عنوان نفر اول، «مریم حاصلی» از استان تهران به عنوان نفر دوم و «یگانه طیبی» از استان مرکزی به‌ عنوان نفر سوم بخش پوستر سوگواره «مَحرم مُحرم» معرفی و تجلیل شدند.

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه


نظر شما :