نشست «سید عزیز» در جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد

۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۵:۳۶ کد : ۷۶۱۳۱ تاپ خبر اخبار معاونت فرهنگی
نشست «سید عزیز» ویژه گرامیداشت سید مقاومت شهید «سید حسن نصرالله» به همت معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه و دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد.
نشست «سید عزیز» در جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد

حجت الاسلام والمسلمین حسن بهمنی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه امروز (11 مهر) در این مراسم که در محل سالن اجتماعات علامه طباطبایی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزار شد با بیان اینکه حزب الله سنگر ایران است، گفت: حقیقت این است که اگر با دشمن خارج از مرزها نجنگیم مجبور به نبرد در خاک خودمان می شویم بنابراین باید سنگرهای خود را در خارج از مرزها حفظ کنیم.

وی افزود: حقیقت این است که هدف اصلی دشمن، همواره ایران بوده است، اما هربار که قصد و نیتی داشته‌اند این «حزب الله» بوده که مقابل آنها ایستاده است.

وی به مقابله ایران با داعش در عراق و سوریه اشاره کرد و افزود: اگر با داعش در خارج از مرزها نمی‌جنگیدیم قطعا شاهد درگیری با داعش در خاک ایران بودیم، اما ایران نبرد با دشمن را به خارج از مرزها کشانده است.

بهمنی به برخی صحبت‌ها در خصوص چرایی عدم حملات ایران به مراکز غیرنظامی اشاره کرد و افزود: برخی عنوان می‌کنند که ایران هتل‌ها و آپارتمان ها و ... را هدف بگیرد تا تلفات حملات افزایش یابد و این درحالی است که این اقدامات انسانی و اخلاقی نیست و ما نمی‌خواهیم رفتاری مشابه رژیم جنایتکار اسراییل از خود نشان دهیم.

وی افزود: رژیم کودک کش اسراییل زنان و کودکان را هدف قرار می‌دهد تا با افزایش آمار تلفات رعب و وحشت ایجاد کند و این کار نه انسانی است و نه اخلاقی، بنابراین ما نمی‌توانیم مانند آنها عمل کنیم و همواره اهداف ما مراکز نظامی بوده است.

 

 

 

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه


نظر شما :