مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی کرمانشاه:

اگر مرزها را جلوتر نمی‌بردیم امروز باید در خاک کشورمان با دشمن نبرد می‌کردیم

۱۱ مهر ۱۴۰۳ | ۱۴:۰۸ کد : ۷۶۱۱۹ تاپ خبر اخبار معاونت فرهنگی
جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در حمایت از عملیات «وعده صادق ۲» تجمع کردند.
اگر مرزها را جلوتر نمی‌بردیم امروز باید در خاک کشورمان با دشمن نبرد می‌کردیم

حجت الاسلام و المسلمین یعقوب تیشه کنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در این تجمع که امروز (11 مهر) در محل ورودی موسسه آموزش عالی جهاددانشگاهی برگزار شد، با تقدیر از رشادت و غیرت نیروهای ظفرمند سپاه، ارتش و سایر نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی کشور، گفت: شب گذشته عملیات «وعده صادق 2» توسط سپاه پاسداران انجام گرفت، اما تمام نیروهای مسلح در کنار سپاه در اجرای هرچه بهتر این عملیات و دفاع از مرزها و امنیت کشور حضور داشتند.

وی افزود: زمانی که دلاورمردان سپاه موشک‌ها را به عمق خاک دشمن پرتاب کرد و مردم در شهرهای مختلف کشور غرق شادی و سرور بودند این غیورمردان ارتش بودند که حراست از مرزها را برعهده داشتند که احدی جرات تعدی به کشور را نداشته باشد.

وی افزود: در کنار سپاه و ارتش، نیروهای جان برکف انتظامی و مرزبانی هم مانند همیشه در میدان بودند تا امنیت مرزها و شهرها را تامین کنند که قدردان زحمات و تلاش همه آنها هستیم.

تیشه کنی با اشاره به برخی صحبت‌ها در فضای مجازی در خصوص چرایی کمک ایران به فلسطین و لبنان، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری اگر مرزها را جلوتر نمی‌بردیم، الان به جای غزه و لبنان، باید با دشمن در خاک کشورمان و در کرمانشاه و همدان دست و پنجه نرم می‌کردیم و قطعا در آن صورت تلفات و خسارات ما بسیار بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی استان کرمانشاه درادامه با یادآوری خدمات ارزشمند شهید «حسن طهرانی‌مقدم»، گفت: آن روزی که شهید بزرگوار ساخت موشک را آغاز کرد خیلی‌ها باور نداشتند که این کار موفق شود و برخی خودتحقیرها عنوان می‌کردند که ما حتی توان ساخت یک آفتابه را هم نداریم، اما امروز هم این افراد و هم دشمنان ما از دیدن قدرت نظامی ایران حیرت زده شدند.

وی افزود: قدرت نظامی ایران امروز به حدی است که خود دشمن به خوبی می داند اگر دست از پا خطا کند باید برای نابودی آماده شود.

تیشه کنی به جنگ رسانه‌ای دشمن هم اشاره کرد و افزود: قطعا رسانه‌های دشمن طوری اخبار را منعکس می‌کنند که به نفع خودشان باشد، پس باید همه هوشیار باشیم و فریب دشمن را نخوریم.

وی در پایان با تقدیر دوباره از تلاش ارزشمند همه نیروهای مسلح کشور، گفت: آسایش و آرامش امروز ما مرهون همین غیورمندان است و این دلاورمردان باید بدانند که مردم ایران قدرتمند پشت آنها ایستاده‌اند.

در این تجمع شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» انزجار خود را از رژیم جنایتکار اسراییل و حامیان آن اعلام کردند.

جهادگران همچنین با سردادن شعارهایی از جمله «حزب الله زنده است»، «خیبر خیبر یا صهیون» حمایت خود را از سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اعلام کردند.

 

 

 

 

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه


نظر شما :