اختتامیه سوگواره منطقه‌ای «مَحرمِ مُحَرم» در کرمانشاه برگزار می‌شود

۱۰ مهر ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۸ کد : ۷۶۰۴۷ تاپ خبر اخبار معاونت فرهنگی
معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه از برگزاری آیین اختتامیه بخش پوستر سوگواره «مَحرمِ مُحَرم» در کرمانشاه خبر داد.
اختتامیه سوگواره منطقه‌ای «مَحرمِ مُحَرم» در کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، مهدی سوری با اشاره به اعلام فراخوان این سوگواره در تیرماه امسال، گفت: این رویداد منطقه‌ای با حضور استان‌های کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، خوزستان، مرکزی و کردستان در حال برگزاری است.

سوری به بخش‌های مختلف این سوگواره اشاره کرد و افزود: این رویداد شامل بخش‌های خبر، علمی، پادکست، پوستر، تایپوگرافی، داستان کوتاه، دلنوشته و شعر بومی است که سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه برگزاری بخش پوستر آن را برعهده دارد.

سوری با اشاره به ارسال 27 اثراز هفت استان به دبیرخانه این سوگواره در بخش پوستر، از اتمام کار داوری این آثار خبر داد و افزود: داوری این بخش سوگواره توسط اساتید برجسته و متخصص حوزه پوستر از جمله دکتر «افشین آزادی» مدرس دانشگاه، دکترای رسانه و طراح پوستر، «علیرضا الهی» مدرس دانشگاه و کارشناسی ارشد گرافیک و «محسن حیدری» کارشناسی ارشد گرافیک و طراح حرفه‌ای پوستر انجام گرفت.

وی افزود: با داوری صورت گرفته سه نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند که در آیین اختتامیه از آنها تجلیل خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری آیین اختتامیه این سوگواره در 23 مهرماه، گفت: این مراسم در سالروز وفات کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و بصورت همزمان در دو استان کرمانشاه و لرستان با حضور رییس جهاددانشگاهی برگزار می‌شود.

 

کلید واژه ها: سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه


نظر شما :