فعالیت موکب دانشگاهیان کرمانشاه با شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد» در مرز خسروی

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۵۷ کد : ۷۴۹۲۱ تاپ خبر اخبار معاونت فرهنگی
رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: دانشجویان و دانشگاهیان امسال در حوزه استکبارستیزی با شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد» در موکب دانشگاهیان در مرز خسروی مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.
فعالیت موکب دانشگاهیان کرمانشاه با شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد» در مرز خسروی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه دکتر مسلم حدیدی، رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان صبح امروز 31 مردادماه در حاشیه بازدید از موکب دانشگاهیان مستقر در مرز خسروی، اظهار کرد: دانشجویان امسال در حوزه استکبارستیزی با شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد» در مرز خسروی در حوزه‌های مختلف خدماتی، بهداشتی و فرهنگی به زائران اربعین مشغول به خدمت‌رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال توفیق نصیب دانشجویان و دانشگاهیان سازمان جهاددانشگاهی شد تا در خدمت زائران اربعین باشیم و در کنار سایر دانشجویان از مجموعه‌های دستگاه‌های عالی از دانشگاه‌های آزاد، علوم پزشکی، دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم و دانشگاه‌های غیرانتفاعی خدمت‌رسانی کنیم، افزود: حضور دانشجویان در فضای اربعین می‌تواند اتفاقات فرهنگی مهمی را رقم بزند و امسال برنامه‌ریزی شده تا دانشجویان در قالب کاروان‌های دانشجویی برای خدمت به زوار اعزام شوند و این اعزام‌ها با مدیریت دانشگاه‌ها و دبیری بسیج دانشجویی انجام شده است.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه گفت: اربعین یک رویداد حماسی و فرهنگی است که حضور دانشگاهیان می‌تواند کمک شایانی برای معرفی بهتر این رخدادهای فرهنگی و عظمت حماسه اربعین باشند.

حدیدی در ادامه به استقرار دو موکب دانشجویی توسط سازمان جهاددانشگاهی در کرمانشاه و مرز خسروی اشاره کرد و افزود: در حوزه خدمات، ما خدمت‌رسانی را در دو بخش تقسیم کرده‌ایم که شامل خدمات کاروان‌های دانشجویی و خدمات عمومی به زائران است که برای 10 روز ارائه می‌شود.

وی در پایان با اشاره به سطح امکانات و نحوه خدمت‌رسانی به زائران اربعین، اظهار کرد: پیاده‌روی اربعین رخداد فرهنگی عظیمی است که زبان و مفهومی جهانی دارد که باید به دنیا شناسانده شود که این مقیاس نیازمند تمهیدات ویژه و بهتری است که امیدواریم در سال‌های بعد شاهد خدمت‌رسانی بهتر نسبت به سال‌های گذشته باشیم و خادمینی شایسته در پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.


نظر شما :