به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با برادران جانباز اکبری

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۸ کد : ۶۸۶۲۴ تاپ خبر اخبار معاونت فرهنگی
رییس و معاونین سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز « جانباز » با خانواده ۲ تن از جانبازان سر افراز برادران اکبری دیدار و گفت‌وگو کرد.
به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز دیدار رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با برادران جانباز اکبری

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه،دکتر مسلم حدیدی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، گفت: جانبازان و ایثارگران سر افرازان بی ادعا از دوران پرافتخار دفاع مقدس هستند و قدردان  مجاهدت های خانواده های آنان وصبر و استقامت همیشگی آنان هستیم.

وی گفت: دیدار با جانبازان و خانواده های ایشان از وظایف ماست و حضور در کنار این عزیزان توفیق الهی است.

حدیدی با بیان اینکه آسایش و امنیت کشور مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند افزود: این رشادت ها و جانفشانی ها باید همواره بازگو و به نسل جوان منتقل شود .

در ادامه حاج موسی  و غلام اکبری از جانبازان  30 و 70 درصد سر افراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  و ارتش جمهوری اسلامی ایران به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس پرداختند . 
 


نظر شما :