توسعه فعالیت های مشترک سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با آموزش و پرورش استان
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه، دکترمسلم حدیدی در این نشست با تشریح فعالیت های این سازمان در حوزه های پژوهش و فناوری، فرهنگی ، تجاری سازی و آموزش و کارآفرینی گفت: برنامه های مشترک خوبی می توان برای دانش آموزان اجرا کرد .
وی ادامه داد: پارک علم و فناوری استان با دارابودن بزرگترین برج فناوری کشور ظرفیت بسیار خوبی است که دانش آموزان با شنیدن داستان موفقیت مدیران عامل جوان این شرکت های فناور و دانش بنیان از این نخبگان الگو بگیرند.
حدیدی تصریح کرد : تقویت روحیه امید افرینی و ترسیم آینده شغلی نقش مهمی در بهبود فضای مبهم شغلی برای دانش آموزان داد.
رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه به برنامه های موفق مشترک اجرا شده با آموزش و پرورش اشاره کردوافزود: توانمند سازی دانش آموزان مسیر بسیار خوبی است برای اماده کردن آینده سازان برای ورود به بازار اشتغال است و امروزه اشتغال های وابسته به حوزه فناوری اطلاعات به خوبی جواب داده است .
وی خاطر نشان کرد: برای ما افتخار است که در خدمت آموزش و پرورش باشیم و با تمام توان سازمانی بتوانیم ایفای نقش کنیم .
حدیدی افزود:برای همکاری بیشتر و همافزایی با آموزش و پرورش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا)، خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) و خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از بخش هایی است که می تواند بازوی کمکی برای آموزش و پرورش باشد.
در ادامه این نشست دکتر سلمان محمدی رییس سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه با قدردانی از روحیه تعاملی و اقدامات سازمان جهاددانشگاهی استان تصریح کرد: آموزش و پرورش در استان جامعه بزرگی شامل 26 هزارمعلم و 370 هزار دانش آموز و 30 هزار فرهنگی بازنشسته است که تاثیر گذارترین در جامعه می باشد.
وی افزود : معتقدیم اگر قرار است تحولی ایجاد شود باید نگرش بخشی نداشته باشیم و جزیره ای عمل نکنیم و با سایر دستگاهها تعامل و همکاری نماییم تا به اهداف ترسیم شده برسیم .
محمدی ادامه داد: در سند تحول بنیادین به ما تکلیف شده و ما نیازمندتعامل با دیگر دستگاهها باشیم .
رییس سازمان آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه باید از موازی کاری پرهیز کنیم ، افزود: آمادگی داریم با انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترکی به توسعه تعاملات و اجرای برنامه ها با استفاده از ظرفیت های مشترک بپردازیم .
نظر شما :