تجمع خود جوش جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

۲۶ مهر ۱۴۰۲ | ۱۰:۰۷ کد : ۶۳۵۵۰ تاپ خبر اخبار معاونت فرهنگی
صبح امروز ۲۶ مهر ماه تجمع خود جوش جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعدانی غزه برگزارشد.
تجمع خود جوش جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی

در این تجمع تاکید شد بار دیگر چهره منحوس و جنایتکار رژیم غاصب صهیونیستی برای همگان آشکار شد و ماهیت پلید و خوی وحشی‌گری این رژیم را در بمباران و کشتار انسان‌های بی‌دفاع آشکار ساخت.

رژیم کودک‌کشی که با بمباران بیمارستان المعدانی #غزه مصدومان و کادر درمان این بیمارستان را به خاک و خون کشید و مدعیان دروغین حقوق بشر در برابر این جنایت هولناک سکوت کردند.

بی‌شک این اقدام هولناک با چراغ سبز آمریکای جنایتکار و هم‌پیمانان ستمگر غربی این رژیم سفاک رخ داده است که در روزهای اخیر از کمک‌های مالی و نظامی به #اسرائیل_غاصب دریغ نکردند.

بمباران بیمارستانی که مملو از مصدومان و مجروحین بود، سند دیگری بر جنایت‌های رژیم صهیونسیتی خواهد بود و تاریخ هیچگاه از یاد نخواهد برد.

جهادگران جهاددانشگاهی استان کرمانشاه ضمن محکومیت این اقدام رژیم جعلی صهیونیستی و ابراز همدردی با مردم مظلوم #فلسطین، آمادگی خود را برای کمک به مجروحان و مصدومان ناشی از حملات اسرائیل غاصب به غزه اعلام می‌دارد و از مجامع بین‌المللی انتظار دارد در برابر این جنایت ضد بشری و #نسل‌کشی آشکار سکوت نکنند و شرایط امدادرسانی به مردم مظلوم فلسطین را فراهم سازند.


نظر شما :