مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر در سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد

۱۴ تیر ۱۴۰۲ | ۱۹:۱۹ کد : ۵۹۱۳۴ اخبار معاونت فرهنگی
همزمان با دهه ولایت و امامت، مراسم جشن عید سعید غدیر خم ویژه جهادگران سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با تجلیل از سادات جلیل القدر جهادگر در سالن علامه طباطبایی برگزار شد.
مراسم جشن بزرگ عید سعید غدیر در سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه همزمان با دهه ولایت و امامت، مراسم جشن بزرگ غدیر امروز، 14 تیرماه در محل سالن علامه طباطبایی جهاد دانشگاهی کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم پس از تلاوت روح بخش سید محسن موسوی یکتا قاری بین المللی، حجةالاسلام محمد رسول کرمی به بیان واقعه ی بزرگ غدیر و زوایای این رویداد تاریخی و شخصیت مولا علی علیه السلام پرداخت در ادامه از سادات جلیل القدر جهادگر حاضر در مراسم  سیده شیرین جاسمی، سیده زهرا نقیب زاده، سید مهدی میر معینی و سید یوسف نقیب زاده با اهدا هدایایی تجلیل شد. 
در ادامه این مراسم دکتر مسلم حدیدی رییس سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با بیان اینکه حضور در مراسم، عیدسعید غدیردر دهه امامت و ولایت مایه افتخار است، افزود: عید غدیر یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است که همه وظیفه بزرگداشت آن را داریم. 

در ادامه این مراسم ازبرترین های سازمان شامل  دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری استان که موفق به دریافت بیشترین گرنت رشد مراکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات شد، مهدی عبدالمالکی معاون آموزشی سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه که موفق به کسب عنوان معاون آموزشی برتر در جهاددانشگاهی کشور شد و فرهاد عسگری مدیر حراست سازمان جهاددانشگاهی استان که موفق به کسب عنوان مدیر حراست برتر استان شد و معصومه شاکری مدیر روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه که موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر استان شد با اهدا لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

در ادامه از همکاران جهادگری  که از سازمان جدا شده و در بخش های دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمت رسانی می کنندآقایان مهندس توحید آل آقا و مهندس سروش امیدی و مهندس سعید خوشنام و رضا خدایاری تقدیر شد. 

در پایان گروه موسیقی دف و نی به سرپرستی استاد عارف روستایی به قطعه علی علی مولا پرداختند


( ۳ )

نظر شما :