با حضور مشاور رییس جهاددانشگاهی کشور در امور بانوان؛از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تقدیر شد

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۴:۵۴ کد : ۵۷۱۱۳ تاپ خبر اخبار معاونت فرهنگی
به مناسبت بیست و هفتم اردیبهشت ماه « روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی » با حضور مشاور رییس جهاددانشگاهی کشور در امور بانوان در مراسمی از تلاشهای ثمربخش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تقدیر شد.
با حضور مشاور رییس جهاددانشگاهی کشور در امور بانوان؛از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تقدیر شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، در این مراسم  دکتر نجمه یزدانفر  مشاور رییس جهاددانشگاهی کشور در امور بانوان با تقدیر از روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه، تصریح کرد: فعالیت خوب روابط عمومی این سازمان انعکاس دهنده این است که هرجا به بانوان اعتمادشده بسیار منظم ساختارمند و متعهدانه آن را انجام داده اند.

در ادامه دکتر مسلم حدیدی سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن روز جهانی « ارتباطات و روابط عمومی » به جایگاه ویژه روابط عمومی در ارتقاء سازمان ها اشاره کرد و گفت: روابط عمومی به مثابه روح فعالیت های یک سازمان است که موفقیت و تاثیر گذاری اقدامات و برنامه ها را تضمین می کند.

وی افزود:زحمات و تلاش‌های ارزشمند شما طلایه‌داران عرصه آگاهی را ارج می‌نهیم که با وجود محدودیت ها به خوبی و بصورت حرفه ای مسولیت اطلاع رسانی  را به عهده دارید .

حدیدی یادآور شد : انعکاس دستاوردها و اقدامات و ساختن مسیری روشن برای خدمت مطلوب از فعالیت های روابط عمومی است که در حال انجام است.

سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه در پایان افزود: روابط‌عمومی به عنوان رکن اساسی نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده‌ای در افزایش آگاهی‌‌های آحاد جامعه، فرهنگ سازی و تنویر افکار عمومی برعهده دارد. 

در پایان این مراسم از معصومه شاکری مدیر روابط عمومی و بهنام خوشنام کارشناس روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه تقدیر شد .

گفتنی است در مراسم جدا گانه ای سرپرست سازمان جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با حضور در خبرگزاری ایسنا منطقه کرمانشاه از تلاش های شبانه روزی  خبرنگاران این خبرگزاری  در عرصه اطلاع رسانی قدردانی کرد.
 


( ۲ )

نظر شما :