از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه تجلیل شد

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۶ کد : ۳۶۰۸۱ تاپ خبر اخبار معاونت فرهنگی
در مراسمی همزمان با هفته بزرگداشت دفاع مقدس از پیشکسوتان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه با حضور رییس و معاونین پشتیبانی و فرهنگی تجلیل شد
از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه ، مهندس بهرام بادکو رییس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه در این مراسم با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با فداکاری و رشادت خود به خوبی از ارزش‌های اسلامی، آرمان‌ها و اهداف نظام صیانت کردند، افزود:در هشت سال دفاع مقدس جوان مردان ایران اسلامی  با ایمان، غیرت، شجاعت و دلاورمردی در برابر جبهه کفر جنگیدند و عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران  را به نمایش گذاشتند.

وی ادامه داد: دوران دفاع مقدس حماسه هایی توسط  جوانان و نوجوانان ایران اسلامی رقم خورد که برای همیشه در تاریخ جاودان خواهد ماند .

بادکو در ادامه با بیان اینکه هفته دفاع مقدس  فرصتی برای فرهنگ سازی و نشر ارزش های جهاد و مقاومت  است، افزود: امروز جوانان  نیازمند معرفی  الگو، شعارها و رفتارهای دوران دفاع مقدس هستند و با ید هرچه بیشتر با برنامه های غنی فرهنگی با این حوزه انس بگیرند .

رییس سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه درادامه تصریح کرد: دشمن در تلاش است ارزش‌ها و دستاوردها ی دفاع مقدس را کمرنگ و تحریف کند باید مراقب بود و از خدشه‌دار شدن  این ارزش‌ها جلوگیری کرد.

وی در پایان افزود: دفاع مقدس مملو از نقاط و پرافتخار نظام جمهوری اسلامی است که باید تجربیات و افتخارات آن برای حفظ ارزش‌های والای جهاد  به عنوان الگوی ارزشمند به دانشجویان ارائه شود.

در پایان این مراسم از دکتر حمیدرضا مجردی و سرهنگ بیژن لقایی از یادگاران دوران دفاع مقدس با تقدیم هدایایی تجلیل شد


نظر شما :